Efter snart en arbetsvecka står vi inför ännu en helg. Bara en fredag kvar, sedan bär det av. Snön har äntligen behagat infinna sig i Kittelfjäll. Efter en del nötande i Hemavan/Tärna under lucia, jul och helgerna efter kan man snart lufta sig i Kittels smala och steniga raviner.
Vet inte om de som brukar hålla till i Kittelfjäll håller med mig, men när Kittel är som bäst är det Sveriges i särklass roligaste skidåkning, men när det är som sämst är det i särklass Sveriges värsta.
Vet inte om de som brukar hålla till i Kittelfjäll håller med mig, men när Kittel är som bäst är det Sveriges i särklass roligaste skidåkning, men när det är som sämst är det i särklass Sveriges värsta.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar