torsdag 29 januari 2009

Torsdag 29/1


Helt absurt vad veckorna går fort. Vet inte om det bara är jag som tycker det, men som lärare funderar man alltid om man verkligen kommer att hinna med allt man planerat för terminen. Nåväl, det kanske är ett lyxproblem.

Helgen då? Ja, skidåkning i Kittelfjäll, känns kanske igen. Min tur att köra, så Outlandern ska bekänna färg.

Vi blir allt som allt sex stycken glada som åker upp och bor hos Maggan i Grönfjäll. Idel nya ansikten om man ser till förra helgen, skidåkarvänner får man liksom aldrig för många.

Gäller bara att vara först till stugan så man får en säng med rätt längd. Jag är ju inte äldst i helgen och kan därför inte välja först.

Nu är det bara att packa och göra klart, imorgon bär det av, med Patrioter som är nyslipade och vallade.

Förresten, nya Bruce är inte dum.......

1 kommentar:

  1. Fy fan André... jag säger bara... Fy fan....

    Hoppas du håller ihop i helgen och får bra åkning!

    / Magnus

    ps.(skägget växer!)ds

    SvaraRadera