Lågt i tak, lite snöflister och flatljus var vad som mötte mig och alla andra i morse när jag klev ur bilen för ännu en dag på skidor. Skogen brukar vara ett säkert kort i dessa förhållanden, men faktum är molnen ligger så lågt att det var svårt att se kontrasterna där med. Tråkigt!
Ingen rolig dag och fikarasterna tenderar att bli många och långa. Ska man ta det lugnt eller vara lite småsjuk är detta en bra dag att göra det på. Tror att längdskidorna blir ett bra alternativ i eftermiddag. Om det inte klarnar vill säga.
Nä, nu tror jag på en påtår!!
Lev och må!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar