Ett tungt lock av moln verkar ha placerat sig över Marsfjällen. Även om åkningen är bra så vore det trevligt med bättre sikt, framförallt ovanför trädgränsen. Dagarna går lite för fort fram och än har det inte varit väder för några toppturer i området. Hade hoppats på att hinna gå någon tur innan jag åker hem på söndag. Får se vad morgondagen har att bjuda på. Kanske en tur in i skalet i Grönfjäll blir aktuellt om molnen lättar.
Ska åka en del med familjen Eriksson/Brännström kommande dagar. Ryktet säger att lillebror Eriksson åker bräda, nåväl, det får väl gå an. Man får väl ha tålamod och översende för dessa människor............=).
Lev och må!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar