Nåväl, helgen var kanon och inrymde som sig bör både konsert och shopping. Nu är jag ingen shoppoholic, men till syvende och sist har staden ett rikt utbud av frilufts- och skidbutiker. Två av de bästa butikerna Playground och Addnature blev besökt både en och två gånger. Med för min del en påtagligt lättare plånbok.
Konserten då? Helt suverän! Gubbarna kan rocka och Angus modell -09 är ingen större skillnad till Angus modell -75. Tror ändå att det var länge sedan de levde rockmyten, skulle inte förvåna mig om efterfesten är utbytt mot spakväll med massage för att orka med turnén.
Legenden himself!
..........a whole lotta Rosie........
Avslutande "For those about to rock" hur tung som helst. Som vanligt!
Nu väntar ompackning, valla skidor och transport till Hemavan, blir där till söndag då jag byter ort och åker till Kittelfjäll. Nästan två veckors skidåkning väntar och snön bara vräker ner. Kan livet bli bättre?
Lev och må!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar