onsdag 11 februari 2009

Onsdag 11/2

Tänk vad en avsliten hälsena i Stryn i juni kan göra för vinterns aktiviteter i Kittelfjäll, Hemavan eller Riksgränsen. 15 semesterdagar blev sparade i sommar på grund av denna fadäs. 15 dagar som jag ämnar plocka ut under våren enbart för att kunna åka mer skidor.
Tufft, jag vet, men någon måste göra det.
På fredag tar jag min första semesterdag, åker till Kittelfjäll torsdag efter jobbet. Snön var lite för bra förra helgen.
Sedan på fredag kommer resten av idrottslärarkollegiet från JB och Prolympia. En helg med skidåkning och samkväm är på tapeten. Upplever att konceptet känns igen, men vad vet jag.
En av kollegorna har en mycket fin stuga strax ovanför nya liften. Där kommer vi att husera. Blev mailad matlistan tidigare idag och jag kan lova att det bådar gott vad gäller den biten.
I övrigt så kan jag bara fresta er med att de 14 dagar som är kvar blir fördelade på vecka 9 och vecka 15, samt några lösa fredagar framöver. Pust, helt plötsligt blev våren svårmodig!

Lev och må!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar